Naše škola
Škola zajišťuje:
Základní vzdělávání v základní škole
Předškolní vzdělávání
Mimoškolní vzdělávání ve školní družině
Stravování dětí ZŠ a MŠ a zaměstnanců školy
Zaměstnanci školy
Ředitelka školy: Mgr. Šárka Kočí
Učitelky ZŠ: Mgr. Eva Brestovanská, Barbora Kalčíková
Asistent Pedagoga: Bc.Veronika Szilágyiová
Asistent pedagoga: Jana Mrázková
Vychovatelka šk. družiny: Yvona Koblihová
Vychovatelka šk.družiny: Bc.Veronika Szilagyiová
Učitelky MŠ: Radka Portelová, Bc. Karolína Suchomelová, Adéla Jungmanová,
Mgr. Irena Němcová Dočkalová,
Asistent pedagoga: Petra Smolová
Asistent pedagoga mš: Yvonne Štefanová, Veronika Houdková
Metodik prevence: Mgr. Eva Brestovanská
Provozní zaměstnanci:
šk. kuchyň: Marie Musilová
Lenka Tatíčková
vedoucí stravování: Yvona Koblihová
uklízečka ZŠ: Anna Kuráková
uklizečka MŠ: Kateřina Bulušková
školník: Karel Kukuč
Externí pracovníci školy
mzdová účetní: p. Miroslava Loudová
účetní firma EKVITA: Ing. Veronika Klozová
Maškarní bál - leden 2020
Zaměření školy
Zaměření školy vychází z výchovných a vzdělávacích potřeb žáků, kvalifikovanosti pedagogického sboru a ze vzdělávacích tradic školy, které jsou v souladu s cíli vzdělávání žáků.
Prioritou by mělo být poskytování základního vzdělávání žáků se zaměřením na jejich aktuální dovednosti. Dále pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami rozvíjet jejich pohybové dovednosti a komunikační dovednosti v mateřském jazyce. Nemalou míru pozornosti věnovat rozvoji v sociálních vztazích. Cílem je pak poznávat, prožívat a tvořit v bezpečném prostředí vně i uvnitř školy.
Směřovat k tomu, aby ze školy odcházeli žáci, kteří se budou schopni socializovat, komunikovat a reálně zhodnotit své možnosti a schopnosti.
Zajistit bezbariérové přístupy do školní budovy i tříd pro žáky s tělesným nebo kombinovaným postižením.
Bezpodmínečně nutná je spolupráce s odborníky a všemi učiteli. Rovněž tak osobní a pedagogická asistence, kdy vzdělání bude uskutečňováno na základě nových příležitostí.
Dalším úkolem školy je vést žáky ke zdravému životnímu stylu, schopnosti kulturního a estetického prožitku. Klást důraz na vlastní tvořivost.
Žákovi by měla být poskytována ochrana, aby byl respektován jako jedinec. Cílem je vytvářet emočně kladné prostředí, kde bude respektována individuality žáka.

