ZŠ a MŠ Nová Ves vyhlašuje výběrové řízení na pozici hlavní a pomocné kuchařky. Své životopisy můžete zasílat emailem na adresu: skolanovaves@centrum.cz . Preferujeme vyučení v oboru.
Druhé zasedání školské rady ve školním roce 2017/2018
Datum konání: 7. 2. 2018
Školská rada pracuje ve složení:
Předseda: Miroslav Smola
Členové:
Zapisovatel: Mgr. Šárka Kočí
Program:
Přítomní:
Předseda: Miroslav Smola ……………………………………..
Členové: Mgr. Šárka Kočí ………………………………………
Štěpánka Zítková ………………………………………
1. Po zahájení druhého zasedání školské rady, která se tentokrát konala v učebně 3. a 4. ročníku bylo shledáno panem předsedou Miroslavem Smolou a paní Štěpánkou Zítkovou, že podlaha se velmi otřásá díky běžnému pohybu dětí ve vedlejší družině. Členové rady proto navrhují odborné posouzení podlah v celé budově školy statikem.
2. Projekt Šablony do škol: díky projektu financovaného EU máme proškolenou jednu paní učitelku jako logopedického asistenta, půl roku probíhalo doučování dětí ohrožených školním neúspěchem a ve škole i školce pracuje školní asistentka na celý úvazek. Na konci února odesíláme první zprávu o realizaci projektu na ministerstvo ke kontrole, potom škole bude zaslán zbytek peněz na projekt.
Z projektu chceme dále pořídit další pomůcky: interaktivní tabuli s notebookem, tiskárny a nutný software. Proto jsem již oslovili firmu Art Vision a firmu pana Smetany, který nám dodával minulou interaktivní tabuli. Budeme rádi za jakékoli kontakty na podobné firmy, abychom měli objektivní porovnání cen.
3. Školní zahrada: dne 9. 1. 2018 proběhla technická kontrola školní zahrady a tělovýchovných nářadí atestovanou firmou. Byla objevena jediná závada: Na školní zahradě je nevyhovující konstrukce - houpačka, skluz a šplh. Kvůli napadeným trámům dřevěné konstrukce hnilobou byl vydán zákaz používání. Dřevěné části této atrakce je třeba vyměnit za nové, zachována bude pouze umělohmotná klouzačka k budoucí instalaci. Žádáme obec o zaplacení nové konstrukce, která bude od jara k novému používání pro děti ZŠ a MŠ.
4. Šatny: příští školní rok počítáme v ZŠ se 38 – 40 žáky. Kapacita stávající drátěné šatničky je 19 míst.
Školní družina i školka se potýká se naprosto nedostatečným prostorem pro sušení oblečení, když děti přichází z pravidelné procházky. Oblečení i obuv je potřeba usušit, aby děti nechodily domů v mokrém.
Možné návrhy řešení:
5. Sportovní soutěž pro žáky 1. Stupně ZŠ o pohár mikroregionu Chrastavsko- Hrádecko:
Zatím se nekonala žádná schůzka, kde by se řeklo, jak se pokračuje v přípravách. Nevíme ani termín. Učitelé ZŠ zatím navrhly několik možných disciplín, nikdo je neodsouhlasil. Sehnali jsme pana Halíře s manželkou jako dobrovolníky, ostatní dobrovolníky, doufáme, sežene obec. Vzhledem k tomu, že prostory školy a školky budou naprosto kapacitně zabrány touto akcí, budeme muset žáky ZŠ i MŠ vyslat na nějaký výlet – nevíme, kdo ho bude sponzorovat. Také téměř všechny učitelky boudou s dětmi na výletě. Takže nevíme, kdo vlastně danou soutěž bude organizovat.
6. Ve dnech 6. a 7. listopadu proběhla krajská kontrola na vedení dokumentace a finanční hospodaření školy. Nebyly zjištěny žádné velké závady. Zpráva z kontroly je k nahlédnutí u ředitelky školy. Na základě doporučení této kontroly ukončila paní ředitelka smlouvu s dosavadním mzdovým účetním a uzavřela smlouvu s novou účetní doporučenou několika školami.
7. Kontrola České školní inspekce – kontrola probíhá nejvýše po 6 letech, pokud nejsou důvody k častějším kontrolám. 6 let uplyne právě letos v druhém pololetí. Kontrola se bude týkat jak vyučování a vzdělávání žáků, vedení dokumentace a hospodaření školy, tak kontrola zda stávající prostory školy, školky, jídelny i družiny vyhovují pro vzdělávání žáků.
8. Zpívání ke dni matek v kostele. Termín ještě není daný, čekáme na termín mikroregionu. Protože se spolupráce s katolickou farností na zapůjčení kostela na Vánoční koncert osvědčila, rádi jsme využili nabídky farnosti i na další možné akce. Počet dětí stále narůstá a kapacita tělocvičny je již nedostatečná.