Naše škola
Škola zajišťuje:
- Základní vzdělávání celého prvního stupně v základní škole
- Předškolní vzdělávání
- Mimoškolní vzdělávání ve školní družině
- Stravování dětí ZŠ a MŠ a zaměstnanců školy
Zaměstnanci školy
Ředitelka školy: Mgr. Šárka Kočí
Učitelky ZŠ: Mgr. Eva Brestovanská, Barbora Kalčíková , Bc. Karolína Suchmelová a Bc.Veronika Szilagyiová
Asistent Pedagoga: Petra Smolová
Školní asistentka: Jana Mrázková
Vychovatelka šk. družiny: Yvona Koblihová
Vychovatelka šk.družiny: Bc.Veronika Szilagyiová a Petra Smolová
Učitelky MŠ: Radka Portelová, Adéla Jungmanová, Lenka Vokatá
Asistent pedagoga:
Školní asistentka mš:
Metodik prevence: Mgr. Eva Brestovanská
Provozní zaměstnanci:
šk. kuchyň: Marie Musilová
Lenka Tatíčková
vedoucí stravování: Yvona Koblihová
uklízečka MŠ: Nikola Malá
uklizečka ZŠ: Lucie Nábělková
školník: Karel Kukuč
Externí pracovníci školy
účetní: p. Miroslava Loudová
Zaměření školy
Zaměření školy vychází z výchovných a vzdělávacích potřeb žáků, kvalifikovanosti pedagogického sboru a ze vzdělávacích tradic školy, které jsou v souladu s cíli vzdělávání žáků.
Prioritou by mělo být poskytování základního vzdělávání žáků se zaměřením na jejich aktuální dovednosti. Dále pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami rozvíjet jejich pohybové dovednosti a komunikační dovednosti v mateřském jazyce. Nemalou míru pozornosti věnovat rozvoji v sociálních vztazích. Cílem je pak poznávat, prožívat a tvořit v bezpečném prostředí vně i uvnitř školy.
Směřovat k tomu, aby ze školy odcházeli žáci, kteří se budou schopni socializovat, komunikovat a reálně zhodnotit své možnosti a schopnosti.
Zajistit bezbariérové přístupy do školní budovy i tříd pro žáky s tělesným nebo kombinovaným postižením.
Bezpodmínečně nutná je spolupráce s odborníky a všemi učiteli. Rovněž tak osobní a pedagogická asistence, kdy vzdělání bude uskutečňováno na základě nových příležitostí.
Dalším úkolem školy je vést žáky ke zdravému životnímu stylu, schopnosti kulturního a estetického prožitku. Klást důraz na vlastní tvořivost.
Žákovi by měla být poskytována ochrana, aby byl respektován jako jedinec. Cílem je vytvářet emočně kladné prostředí, kde bude respektována individuality žáka.